Haiko van der Pol - Projectleider CRM

De conclusie dat het klimaat onder druk staat wordt binnen onze samenleving gelukkig grotendeels onderschreven. Ook het inzicht dat een duurzame toekomst om grote inspanningen vraagt van overheid en bedrijfsleven wordt inmiddels breed gedragen. Maar daarmee is vooruitgang nog niet zo een twee drie gerealiseerd. Resultaten volgen sneller en beter door gemeenschappelijke inspanningen. In het geval van de NMD bestaat de groep stakeholders  uit een grote en diverse hoeveelheid partijen. Als die partijen de krachten bundelen kunnen grote stappen worden gemaakt.  ‘Samenwerken’ is dan ook een sleutelwoord en dat gaat nu eenmaal beter als je elkaar kent. Daarmee is het ontwikkelen en onderhouden van ‘relaties’ van grote betekenis. Hoe beter je elkaar kent en begrijpt hoe meer gemeenschappelijke doelstellingen bereikt kunnen worden.

Maar ‘relaties’ zijn niet gratuit. Ze moeten worden gelegd en onderhouden. Bij de NMD wordt de noodzaak daarvan onderkend en ik vind het eervol dat ik het NMD-team daarbij mag ondersteunen vanuit mijn expertise als zelfstandige op het gebied van marketing, communicatie en relatiemanagement. Door aandacht te besteden aan ‘Customer Relations Management’ kunnen samen met de stakeholders grote stappen worden gezet. Mijn langjarige ervaring in de commerciële dienstverlening komt daarbij goed van pas.

Bekijk ook mijn LinkedIn-profiel

 

Blijf op de hoogte

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en ontvang maandelijks het laatste nieuws!

Meld je nu aan